برگزاری آزمون مجدد کارگاه‏ های دزیمتری فردی – اطلاعیه شماره ۷

به اطلاع شرکت کنندگان در کارگاه‏ های دزیمتری فردی به روش‏ های فیلم بج و TLD می‏ رساند، آزمون مجدد این دوره ها برای شرکت کنندگانی که موفق به کسب نمره قبولی نشده اند و یا در آزمون اول غایب بوده اند( کسانی که در آزمون های مجدد پیشین شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی نشده اند مجاز به شرکت در این آزمون نیستند)، با شرایط زیر برگزار می شود:

–         تاریخ برگزاری آزمون هر دو کارگاه: سه شنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲؛

–         محل برگزاری آزمون: انتهای کارگر شمالی، خیابان بیستم (شهید ابطحی)، پلاک ۱۰۱؛

–         به همراه داشتن کارت ملی برای ورود به جلسه آزمون الزامی است.

–         هر یک از شرکت کنندگان ماشین حساب به همراه داشته باشند؛ بردن تلفن همراه به داخل جلسه آزمون مجاز نیست. لذا شرکت کنندگان نمی توانند از تلفن همراه به عنوان ماشین حساب استفاده کنند.

–         این آزمون مجدداً برگزار نخواهد شد. افرادی که به هر دلیل در این آزمون شرکت نکنند در صورت تمایل به اخذ گواهینامه باید در دوره های بعدی ثبت نام نمایند و مجدداً در کارگاه‏ها شرکت کنند.

–         شرکت در آزمون مجدد هزینه ندارد.

برای شرکت در آزمون مجدد، حداکثر تا تاریخ ۰۸/۰۳/۱۳۹۸درخواست خود را شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و عنوان کارگاهی که در آزمون آن شرکت می کنید از طریق ایمیل  به آدرس زیر اعلام نمایید و با دریافت پاسخ، از مجاز بودن برای حضور در آزمون مجدد اطمینان حاصل کنید.

info@irps.org.ir

لطفا توجه کنید: در صورتی که مایل هستید گواهینامه از طریق پست برای شما ارسال شود، حتماً  در روز آزمون، آدرس پستی خود را با ذکر کد پستی در برگه آزمون بنویسید.

در صورت هرگونه سئوال، لطفا در ساعت های اداری با شماره تلفن همراه انجمن، ۰۹۰۳۸۹۷۷۶۸۱ ، تماس بگیرید.